Autor Tema: Adidas Stan Smith Sale  (Leído 3965 veces)

Timm147

  • Newbie
  • *
  • Mensajes: 8
    • Ver Perfil
Adidas Stan Smith Sale
« : agosto 23, 2021, 01:57:09 am »
Adidas Stan Smith Sale


Het Belgische modemeesterbrein Raf Simons voegt zich bij het legioen van Adidas Stan Smith Dames en brengt de tennisklassieker naar nieuw designgebied. Het zou je vergeven kunnen worden dat je dit helemaal niet als een Adidas Stan Smith Heren herkent, een verfstreep snijdt door het midden en het is behoorlijk desoriënterend. Is dat het verschil met de Raf-editie van de reguliere Stans? Ja, maar dat is niet het grote verschil, de kicker hier is de dikke klittenband die de veter vervangt.

Ik begin me af te vragen of Pharrell enige moeite doet in zijn Adidas Stan Smith Sale, misschien "begrijp" ik zijn creatieve genie gewoon niet, maar het voelt alsof hij niet zo hard zijn best doet. Na zijn Polka Dot Pack is de nieuwste Pharrell Williams x adidas Originals-collectie deze Big Dot Pack, die ongeveer net zo opwindend en paradigmaveranderend is als de naam doet vermoeden.

Gisteren gaven we je een eerste indruk van een nooit eerder geziene functie die werd gebruikt op de adidas Originals Stan Smith. Ik heb het over het gebruik van Zig Zag-borduurwerk dat wordt gebruikt in plaats van de Three Stripes-branding. Vandaag hebben we weer een Adidas Stan Smith Goedkoop die nog een andere functie gebruikt die we nog nooit hebben gezien op het klassieke adidas-model. Deze keer wordt de adidas Originals Stan Smith uitgerust met een platformzool.